dzisiaj: 52, wczoraj: 54
ogółem: 880 531
statystyki szczegółowe
Sprawozdanie obejmuje okres roku kalendarzowego.
Nazwa: Fundacja Akademia Talentu
1) Podstawa prawna :
2)Dane o fundacji:
Nazwa: Fundacja Akademia Talentu
Siedziba, adres: ul. Osadnicza 53a; 55-200 Oława
Data wpisu w Krajowym Rejestrze Sądowym: 13.09.2010, data rejestracji: 09.08.2010
Nr KRS: 0000362222 Nr Regon: 021326366
3) Dane dotyczące członków zarządu fundacji według aktualnego wpisu w rejestrze sądowym:
Imię, nazwisko, adres zamieszkania:
1. Paweł Nabiałczyk, ul.Osadnicza 46; 55-200 Oława
2.Miłosz Solarski, ul.ks.F. Kutrowskiego 29d/12; 55-200 Oława
3.
4)Cele statutowe fundacji:
1. Upowszechnianie kultury fizycznej, sportu i rekreacji.
2. Organizowanie zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży w celu wszechstronnego rozwoju ich sprawności fizycznej i umysłowej.
3. Wspieranie rozwoju młodych utalentowanych sportowców.
4. Angażowanie dzieci oraz młodzież do czynnego uprawiania sportu.
5. Rozpowszechnianie zdrowego i aktywnego trybu życia.
6. Planowanie i organizowanie pozalekcyjnego życia sportowego dzieci i młodzieży.
7. Organizowanie obozów, i kolonii sportowych.
8. Organizowanie działalności sportowej ze szczególnym uwzględnieniem funkcji zdrowotnych.
9. Organizowanie dzieciom i młodzieży różnorodnych form współzawodnictwa sportowego.
10. Prowadzenie zajęć sportowo-rekreacyjnych z piłki nożnej, piłki siatkowej, koszykówki, pływania, tenisa stołowego, tenisa ziemnego, lekkiej atletyki oraz z innych dyscyplin sportowych.
11. Kształtowanie pozytywnych cech charakteru i osobowości poprzez uczestnictwo w realizacji zadań sportowych.
12. Prowadzenie działalności wychowawczej i popularyzatorskiej w zakresie kultury fizycznej i rekreacji.
14. Organizowanie szkoleń, konferencji, seminariów i sympozjów naukowych w zakresie upowszechniania kultury fizycznej i sportu i publikowanie materiałów szkoleniowych.
15. Nawiązywanie współpracy i utrzymywanie kontaktów w ramach wymiany doświadczeń z innymi organizacjami prowadzącymi podobną działalność.
5)Zasady, formy i zakres działalności statutowej z podaniem realizacji celów statutowych:
- Fundacja prowadzi działalność statutową jako działalność pożytku publicznego w sferze odpowiednich zadań publicznych.
- Dochód Fundacji z działalności odpłatnej pożytku publicznego służy wyłącznie realizacji zadań należących do celów statutowych.
- działalnośc w oparciu o wybór nieodpłatnego i/lub odpłatnego wykonywania zadań należących do obrębu działalności pożytku publicznego,
- organizowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych dla dzieci w wieku 6-13 lat
- organizowanie zawodów i turniejów sportowych dla dzieci
- uczestniczenie w rozgrywkach organizowanych przez Dolnośląski Związek Piłki Nożnej
- organizowanie obozów rekreacyjno-sportowych
- prowadzenia działalności także poza ustawową kategorią sfery zadań publicznych (art. 4 ustawy z dnia 22 stycznia 2010 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
6)Zdarzenia prawne o skutkach finansowych:
-?
-
-
-
7)Opis działalności gospodarczej według wpisu do rejestru przedsiębiorców KRS
-Fundacja w 2013 r nie prowadziła działalności gospodarczej
8)Informacja o wysokości uzyskanych przychodów z wyodrębnieniem ich źródeł:
Przychody ogółem: 77251,40
W tym:
- ze środków publicznych /w tym z budżetu państwa i gminy/: -
- z darowizn: 29715,00
- ze świadczeń realizowanych odpłatnie z uwzględnieniem ich kosztów: 44460,00
- z innych źródeł / wskazać jakie/:
- przychody 1%: 3076,40
-
-
* gdy prowadzona jest działalność gospodarcza:
- z prowadzenia działalności gospodarczej z uwzględnieniem jej kosztów:
- stosunek przychodów z działalności gospodarczej do przychodów ogółem: %
9)Informacja o poniesionych kosztach:
Koszty ogółem: 76009,63
W tym:
- na realizację celów statutowych: 73922,60
- na administrację /czynsz, korespondencja itp./: 1427,58
- na działalność gospodarczą:
- pozostałe koszty /wskazać jakie/:
- materiałowe: 659,45
- opłaty: -
10)Informacje o osobach zatrudnionych:
Liczba osób zatrudnionych ogółem: 14
W tym na stanowiskach:
- trener piłki nożnej dzieci - 7
- obsługa sędziowska na zawodach - 7
W tym liczba osób zatrudnionych wyłącznie w działalności gospodarczej:
11)Informacje o wynagrodzeniach:
a)Łączna kwota wypłaconych wynagrodzeń: 35056,00
W tym:
- wynagrodzenia: 35056,00
- nagrody:
- premie:
- inne świadczenia /wskazać jakie/:
W tym wynagrodzenie osób zatrudnionych wyłącznie w działalności gospodarczej
:
b)Wysokość rocznych wynagrodzeń ogółem wypłaconych:
Członkom Zarządu ogółem:
W tym:
- wynagrodzenia:
- nagrody:
- premie:
- inne świadczenia /wskazać jakie/:
Członkom innych organów fundacji/ wskazać jakim/. W tym:
- wynagrodzenia:
- nagrody:
- premie:
- inne świadczenia /wskazać jakie/:
Osobom kierującym wyłącznie działalnością gospodarczą. W tym:
- wynagrodzenia:
- nagrody:
- premie:
- inne świadczenia /wskazać jakie/:
Łączna kwota wypłaconych wynagrodzeń z umów zleceń: 4800,00
12)Informacje o udzielonych pożyczkach:
Podstawa statutowa do udzielenia pożyczki:
Pożyczkobiorca: kwota:
Warunki przyznania pożyczki:
Pożyczkobiorca: kwota:
Warunki przyznania pożyczki:
13)Informacje o posiadanym majątku:
a)Informacje o kwotach ulokowanych na rachunkach bankowych:
Kwota: 304,78 Bank: BZWBK
Kwota: 2787,67 Bank: SGB
b)Informacje o wartości posiadanych papierów wartościowych:
- Obligacji:
- Udziałów: Nazwa spółki:
- Akcji: Nazwa spółki:
-
c)Informacje o nabytych nieruchomościach:
Kwota wydatkowana:
Przeznaczenie nieruchomości:
d)Informacje o nabytych innych środkach trwałych:
Kwota wydatkowana:
Wyszczególnienie:
e)Informacje statystyczne:
Aktywa:
Zobowiązania:
14)Informacje o działalności zleconej fundacji przez podmioty państwowe i samorządowe oraz o ich wynikach finansowych:
15)Informacje o rozliczeniach fundacji z tytułu ciążących zobowiązań podatkowych w tym składanych deklaracji podatkowych:
-PIT-4R (złożono 31.01.2014)
- CIT-8 (złożono 28.03.2014)
16)Informacje o kontrolach i ich wynikach:
W załączeniu:
Odpisy uchwał zarządu fundacji.
Podpisy co najmniej dwóch członków zarządu fundacji, jeżeli statut fundacji nie stanowi inaczej:
Paweł Nabiałczyk
Miłosz Solarski
Mecze sparingowe |
|